Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

(USA-09) Dag 2: Anaheim

Vi fick gå upp tidigt, skulle samlas klockan 8 vid vanen. Härligt väder det var så tidigt på morgonen! Vi körde i ungefär en timme innan vi kom till Anaheim, när vi hoppa ur vanen så hade hettan kommit tillbaka.

Ni kanske undrar vad det finns i Anaheim? Disneyland (bild) är svaret. Jag, Udo och Emmie höll varandra sällskap igen i åtta stekande heta timmar. Det var långa köer och ganska lite skugga där köerna gick, som längst stod vi nog i kö i 35 minuter, som var till Indiana Jones Aventure.. vi hade kommit lite mer än halvvägs i kön när dom meddelade att dom hade lite problem med attraktionen så vi gick därifrån. Senare fick vi veta att dom hade stängt den helt. De åtta timmarna sprang iväg iaf och snart var hela gruppen samlad igen. Åkte tillbaka till LA för att äta mat på en annan restaurang, med surftema typ. Efter det gick vi ner till stranden igen. Till den berömda Santa Monica Beach bryggan. Gick ut där och tillbaka igen, ner i sanden för att känna på vattnet. Jag, lixom några till, bestämde oss för att bada. Härligt! Stora vågor dock, men det är bara kul ^^.
Efter denna helt tossiga dag åkte vi till hotellet för att sova :)


Kommentarer
Postat av: juliasbullar.blogg.se

mysig bild!

2009-08-28 @ 00:31:18
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0