Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Take a picture of your life and you have a memory that last for ever.

Jaa, som jag skrev i nått inlägg igår så sa jag ju att jag kanske skulle lägga upp mina favoriter 2008. Här kommer några av bilderna. Några har ni säkert sett innan.. men ska oxå säga det att många bilder har jag tagit bort då det blev uppåt 70 bilder eller nått. Nu ligger de runt 20-30 bilder skulle jag tro.. Om du vill kolla närmare på en bild är det bara att klicka på den så blir den större ^^
Men vsg, här är mitt år 2008 i bilder.
Tidigt på våren. Februari-Mars någon gång. Jag hade ett projekt i skolan och Nissan skulle vara min modell tillsammans med den bruna hästen. Men den Vita vill gärna vara med på ett hörn oxå. (Fick senare en bild som jag ville ha den utan den vita)
Nissan och C. Borgs hästar. 

De fyra bilder som kommer nu har ni säkert redan sett då jag redan haft framme dom en gång tidigare. Men jag gillade dem så här är dom igen.
Ute   Ute   Ida   Julgodis

Någon bild som ni känner igen? De två första bilderna har jag iaf oxå haft framme någon gång tidigare. Den 23 december någon gång skulle jag tro.. Medans den sista bilden.. Som är på mig. Är tagen samma dag. Kan säga att det är få bilder som jag gillar som är på mig själv. Denna är en av dom.
Nya kameran   Ny kamera   Jag
Dessa två bilder i tagna på sommaren när jag var i Malmö. Här sitter vi vid stranden (handikapsbadet) och grillar. Jag personligen tycker det är svårt att fånga Smulan på kort då hon inte kan sitta still soppas länge, men här fick jag en chans och är nöjd med resultatet. Den andra bilden, jaa det kan man la se vad det är? Solnedgång =)Smulan   Malmö

I Maj, den 10 kanske det var.. Så var jag med Ajjeh och hennes kusin Frida. Vi gick till en pizzeria där jag beställde kebabtallrik av min gamla vän som jag inte hade träffat på nästan ett år. När jag fått maten så snodde både Ajjeh och Frida av mig. Men jag är van Oo. Resten av dagen spenderade vi vid studsmattan.
Jag   Jag

En dag kände jag för att ta kort på mina älskade får. Jag tror det var innan vi fick lamm. Eller aa, innan fåret på bild fick lamm. Kommer inte ihåg exakt när detta var men det kan la ha vart vid vårkanten där någon gång? Hursom helst, är hon inte gullig? "Vad är det för smaskens du har där?" Hon är ett litet matvrak! Hon kan sno min glass eller dricka eller nått annat ätbart som jag har i handen om jag inte passar mig! Men hon är världens bästa <3
Pontus  Pontus

En dag med Madeleine. Vi kände för att äta glass. Jag hade ingen hemma så vi gick och köpte på shell. En bit att gå, men vad gör det? Fin solnedgång var det iaf. Fin dag överhuvudtaget. =)
Sol   Glass
Denna scarfen/sjalen fick Nissan av mig i födelsedagspresent eller så var det julklapp.. Kan ha vart konfirmationspresent oxå. Kommer inte ihåg. Men anledningen till att jag tog kortet var att jag och Nissan satt och väntade på Emma för att vi skulle ha en spelkväll.. Och för att fördriva tiden så satt man och tog kort.
.Scarf
Hon är bara för rolig och gullig! Emma. Jaa, hon var den första av oss fem som hade sällskap inne på Liseberg som vann på ett av chokladhjulen. Men du Emma? Jag vann mer än dig ;). Spelar ingen roll nu men.. aa, bilden talar för sig själv. Eller?
Emma på Liseberg
Vem är den roligaste personen jag känner och som alltid blir bra på kort? Jo mina damer och herrar, den flickan kallas Nissan. Jag menar, kan man inte se på kortet att hon är galet rolig (och det även om man inte känner henne)?
Nissan
Det underbaraste och nästan oväntade tillskottet i årets kull av lamm. Visserligen blev det bara ett lamm år 2008 men aldrig har ett lamm varit sötare. Just look at him.
Lill killen några dagar
Jag hängde med Ajjeh till hennes mamma i Göteborg en dag i September. Där fann man denna underbara, gulliga och söta katt. Zelda =).
Zelda
Yes. Du såg honom på bild när han bara var någon dag gammal. Nu, på denna bilden, har han blivit 2 månader. Fortfarande lika söt och nu med namnet Lillkillen/GentaTorkel (eller TorkelGenta)/Kalle.
Lillkillen två månader
Jag och några tjejer från basketen lekte med våra kameror när vi käkade Thaimat tillsammans i höstas. En underbar flicka som är den enda i gruppen som är i min ålder. Sak samma igentligen då alla kommer lika bra överrens.
.Alicia - Thaimat 
På julaftons middag var jag och pappa över hos Anna och åt lunch. När jag skulle ta kort på värdinnan så sa hon att Olof skulle vara med oxå. Ett underbart kort blev det om jag får säga det själv. Jag älskar båda två <3.
Olof och Anna 
En dag, ja det var endast en dag som jag och min vän Emma var på stranden tillsammans i sommras. Då vi inte orkade ligga i vattnet och gräva ner varandra eller springa ut på djupare vatten för att doppa oss och bli offer åt småkrabborna på bottnen så målade vi i sanden. Här har vi (Emma) gjort ett hus och säljer (?) den till ett "Nice Price" som jag själv "satte" dit.
Emma
Yes.. Detta var de bilder som var mina absoluta (?) favoriter 2009. Vissa bilder är nog mest favoriter bara för att det kommer med ett så fint minne. Men alla har olika smaker, ni själva kanske inte alls tyckte om dom. How Know? Eller, jo ni själva vet ju det ^^.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Samma med mig, men har jag kommit till en fas då jag sett om samma film 3000 gånger så orkar jag inte se den igen, då tröttnar jag kanske på den i några månader sen är den min älskling igen, och igår var en sådan dag då alla filmer verkade "kassa?" :P

2009-01-08 @ 13:46:23
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Hehe det låter bra =)

2009-01-08 @ 16:09:36
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Nissan

Hehe väldigt roligt att läsa! Undrar däremot vad jag håller på med när jag håller suddigummit xD

Kramar!

2009-01-11 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0