Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

..?

Har precis sänt iväg ett mail till min vän i Uganda. Han ska tydligen också till USA, men inte samtidigt som mig och Eleonor. Han ska till Colorado i slutet av året om allt går som det ska. Och det hoppas jag att det gör :).


Och vad ska man göra nu? Slutar vid halv tre någon gång. Lektion i fyra timmar (två timmar kvar) skoj? Nope, men vad gör man? Inget att göra då jag varken kan filma eller fixa med yrkesporträttet. Kanske ska dra hem tidigare, om nån timme kanske? Får se hur tråkigt jag har då x) Ska iaf kolla om jag får ta med mig kamera hem så jag kan filma lite på matchen på lördag. Skolstuff, you know?! ^^

Sen vill säker coachen att jag filmar hela matchen ändå bara för att nån har kamera, får se.. Kanske är med i matchen och då kan jag inte filma. Men ska iaf försöka få tjejerna till att köra en "team" utan mig ;) Filma det lixom :S


Men nä, nu ska jag ta och kolla vad det finns för roliga spel. Ha det så gödde =)

//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0