Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Fattar nada..

Okej, sen sist jag skrev så har jag kollat på en rätt rolig film, faktiskt. En amerikansk komedi från 1986 vid namn Hem dyra hem, någon som har sett den? Rätt rolig som sagt :) Se den ^^
Efter det satt jag och pappa där nere i typ en och en halv timme med att försöka dra ut på ett yrkesporträttsintervju så att det skulle bli tre minuter. Det fattas typ 25 sekunder och pappa är så genomskinlig när han läser högt. Man hör det verkligen. Man hör oxå när han tänker på vad de står. Så har försökt få honom att inte läsa från nått papper, men det går ju inte bra det heller. Får se hur det går när vi spelar in nu när han kommer upp hit om en liten stund.
Så, nu försöker jag läsa 16 sidor som vi har fått ut till ett prov som vi ska ha imorgon. Okej, 16 sidor är inte så jätte mycket. Men man fattar ingenting då meningarna inte hänger ihop och det är typ stavfel lite här och var, så man måste försöka gissa om det ska stå. När man väl tror att man vet vad det ska stå så har man glömt bort vad man läst innan. Så jag läste bara 2½ sidor innan jag gav upp. Så jag har ingen aning om hur det kommer gå för mig imorgon. Skit antar jag. Hoppas jag har skrivit ner så att jag fattar någorlunda. Har blocket i skolan då jag trodde att jag inte skulle behöva ta hem det. Men det tror jag var ett litet misstag. Får sitta och plugga på nån rast imorgon. Och försöka läsa vidare så gott det går och hoppas att jag ens får ett -G imorgon.
Well well, ska inte slösa bort min tid här då om jag måste läsa om de 2½ sidorna igen och sen resten av de 13½ sidor som är kvar.
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0