Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Hur smart får man igentligen vara?

Eller hur behöver man ett inspelningsbart band till en DV-videokamera?! Eller är jag helt ute och cyklar?
Skrev ju i ett inlägg tidigare idag att jag skulle låna hem videokamera för att filma lite hemma imorgon. Eftersom jag har eget DV-band så behöver jag ju inte ett till. Men nu är det så att jag glömde det bandet som just nu ligger i mitt skåp. Hur ska jag nu kunna filma i helgen om jag inte har ett band? För det är ju lite onödigt att köpa sådana band bara för att sedan filma några minuter?!
Så jag undrar hur jag ska göra nu .. Med arbetet menar jag.. För själv ska jag ju byta om och göra mig redo för träningen.
Haha, zappade lite på tv här nere medans jag bloggar lite, när jag slog på barnkanalen så hade Vintergatan precis börjat. Introt spelades. Ojojoj, jag trodde de hade slutat sända det programmet x). Jag minns hur mycket jag älskade det programmet när jag gick i.. hm kunde det vart trean? Vilket fall som, det är fortfarande samma skådespelare som då oxå. Hehe, kan verkligen säga att det var längesedan jag såg det. Sist i fyran kanske? Det ser ut som om det typ är det alldra första avsnittet. För de utforskar skeppet och eh, ja har precis fått se jorden och den där mystiska rösten kom "Resenärer från planeten jorden".. Oj, nä det var visst inte första avsnittet :O Det var han, eh taxichauffören som berättade för han som äger macken. Vilket som så tror jag att jag ska fortsätta zappa vidare.. Ska nog "zappa" vidare här på internet oxå.
Ha det så bra =)
//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0