Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Falkenbergx2 - Kullavik/Lundby

Yes. En hungrig och oduschad tjej, som planerar att skriva om de båda matcherna så gott det går, har nu kommit hem efter att ha vart på match. Både spelat och "kollat". Första matchen. Vår match så att säg, tjejerna som spela.
Falkenberg - Kullavik; Just nu kommer jag inte ihåg resultatet på våran match, men 20 (nått) - 40 (nått) tror jag det blev. Återkommer med resultatet. Inte så super farligt. Men jag vet iaf att vi förlorade :(.
På uppvärmningen så trampa jag snett, trodde nästan att jag skulle stukat foten då, men jag hade turen med mig :). Matchens första poäng kom från Sara K. (2-0 till oss :)
Väldigt bra match trotts förlusten.
Spelare; Jag, SaraK, Natsa, Nadja, Olivia, Banin, Lefi, Alicia och Annso
Falkenberg - Lundby; Yes, killarnas match. Här var jag, Lefi, Mobina, SaraK och en domare (som inte dömde matchen, Sara) som stod vid sekretariatet. Jag tog hand om poäng tavla. Mobina och Lefi tog hand om 24 sek (mest Mobina). De båda andra Sarorna skrev i protokollet (mest domar Sara). Jag kommer inte heller ihåg vad resultatet blev här, men Falkenberg vann. Kan la ha vart 63-52, nått i den stilen. Men en bra match här med.
Det är väl så mycket som jag berätta vad som hände då jag inte kommer på så mycket mer. Men det har vart en skoj och seriös dag idag. Några olyckor hände, men inget allvarligt.
Då det var en timme mellan tjejernas och killarnas matcher så stack jag och Lefi ner till Coop och köpte lite att äta. Tur var det, skulle dö annars eller nått.
Men nu, medans jag skrivit här så har jag ätit lite oxå. Så nu ska jag snart hoppa i duschen, äta det sista på tallriken bara. Sen, när jag fått bilderna och vet vad slut resultatet blev så kommer ett inlägg till ^^
Ha det så bra till dess :)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0