Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

"Ny" tv

Nu har jag invigt den "nya" (begagnad) tvn (: Pappa fick den på en auktion i helgen.
+Större bild
Helt okej bild
-Inga bra program på tv x)
Fast det är lika bra det då jag har prov imorgon. Tror det är imorgon.. Får iaf läsa igenom alla papper ändå :/ (Många sidor som man fattar noll på)
Idag kom jag även på ett ämne till reportaget. En basketmatch ska det handla om. Funderade faktiskt lite på det redan från början men slog ifrån mig den tanken då det känns som om jag bara skriver om det. Men idag kollade jag med läraren och han sa att det lät som en bra ide. Och att jag även skulle se hur killarnas lag har det på matcherna. Inte bara tjejernas. Då pga av att jag kanske helt plötsligt måste springa ut på plan och spela. Så det lär bli om två matcher och sen lite fakta runt omkring laget/lagen och basket i allmänhet.
Det blir nog bra (:
Nä, nu ska jag ta och stänga av tv och data och plugga. Ha det så bra =)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0