Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Prov

Dagens låt;
Every day is like the weekend - Amy Ward
Ja, provet som jag hade i Foto A tidigare idag gick inte så bra. Kunde gått mycket bättre då jag bara svarade på typ hälften av frågorna. Får hoppas på att jag får göra omprov. Ska kolla med läraren på tisdag då vi har nästa lektion.
Nästa prov däimot är redan på fredag. Kinesiska. Känner mig lite mer säkrare där, men man vet ju aldrig hur det går. Senaste provet vi hade fick jag G har jag för mig och det är jag helt nöjd med.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Slappat och tat det lungt i skolan typ. Fått betyg på mitt "dåliga" yrkesporträtt. Intervjuade ju pappa igår, på det fick jag G. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas på att en i klassen kommer tillbaka imorgon eller på fredag så jag kan kolla upp en grej med henne.
Nu ska jag fortsätta kolla på One tree hill och sedan ska jag ner och äta och sen plugga. Kommer troligtvis vara lite off på bloggen tills på fredag. Men det dyker säkert upp nått inlägg till innan dess.
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0