Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Reportage

Yes, skriver jag igen, och jag har fortfarande inte slutat skolan. Har tagit mig igenom två lektioner nu och är inne på den tredje. Men har ingen aning om vad jag ska skriva om.

Har precis avslutat en uppgift (resereportage analys) för att nu påbörja nästa (reportage) och man får välja ämne helt själv. Och just nu har jag noll i fantasi. Och sen kan jag inte koncentrera mig bara för att jag fortfarande är trött sen imorse. Fick inte riktigt piggna till innan jag stack till skolan, så jag antar att jag kommer vara trött i princip hela dagen.
Skoj? Nope.

Efter denna lektionen som slutar om 40 minuter (redan haft den i en halvtimme), så har vi vår sista lektion för dagen. Trög lektion även den, men förhoppningsvis lär den bli lite roligare nu fram över då vi håller på att göra nått produkt aktigt.. Kommer inte ihåg exakt x). Men kan berätta lite mer om det när jag kommer hem om jag orkar.

Nä, nu ska jag ta och fundera vad jag ska hitta på att skriva om. Om ni har nått förslag så tipsa gärna :)
//kramar

Kommentarer
Postat av: Twilight news

Hej, jag har svårt att se att det skulle funka eftersom dom börjar filma new moon i slutet av mars :) det prelimenära datumet för premiären är 20 november både här och i USA :)

2009-01-20 @ 17:13:02
URL: http://twilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0