Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snabb dag.

Ja, snart är klockan tio och jag trodde att jag skulle lägga mig tidigare än så (runt typ nio) men så blev inte fallet idag. Har piggnat till lite nu mot slutet av dan. Inte för att jag gjort nått speciellt för det. 

Jag vet inte var eftermiddagen har tagit vägen. Kom hem strax innan fyra och kollade på Smallville, som jag föresten såg hade börjat igen :D Så himla bra, äntligen nått att se på x) Fast jag brukar ju missa typ tre av fem program/vecka bara för att jag slutar fyra två av dagarna och sen att jag är i skogstorp med en sjukt go grupp människor den tredje dagen och kommer inte hem förrän mot halv fem då den slutat för länge sen (fem över fyra).
  Iaf fick se en kvar på programet idag då jag slutat tidigare och för att pappa hämtade mig =).

Efter det satte jag mig otroligt nog på mitt rum och plugga. Mest översatte jag texter från kinesiskaboken till svenska. Imellanåt, när jag hade skrivkramp, så satt jag och läste lite bloggar. Nu det senaste så skrev jag klart en .. jag vet inte vad man ska kalla det .. kanske "fotoinformation" ? Iaf, ska fotografera en känsla och vi ska/skulle skriva ner exakt hur bilden ska/kommer se ut innan vi tar kortet. Skulle vart inne idag, men då jag glömde lappen hemma så har jag inte kunnat lämna in den (och tur var väl lite det då jag inte hade skrivit i den då, men kunde gjort det på lektionen) men den ska in imorgon istället. Blir nog bra =).

Har suttit och funderat lite granna idag om jag ska försöka fiska fram en ny header. Får se om jag orkar pilla med nått imorgon eller mer framåt helgen..

På tal om helgen så tror jag nog att jag ska ha en smallville-helg denna helgen. Precis som jag hade för nån vecka sedan (fast med Summerland). Fast denna gången blir det nog fler helger än bara en för smallville har mer säsonger än Summerland. ^^  Men det är en annan historia ^^

Nu ska jag se om jag kan gå och lägga mig så att jag somnar innan klockan slår tolv. Sovmorgon imorgon :D.

Jag hoppas att ni haft en bra dag =) 
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Verkligen, jag längtar och längtar :D sommaren kommer ju att bli bäst! :D btw så måste jag skaffa nytt pass snart xD

2009-01-21 @ 15:41:51
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Verkligen! undra hur det kom sig :) kram! <3

2009-01-21 @ 15:44:24
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: twilight news

trailern är gjord för ett tag sen innan datumet var bestämmt! och då trodde man att det var i sommar den skulle komma!men det har premiär 20 november i år! så om du tror annat, får du tro det, men skriv det inte i min blogg :)

2009-01-21 @ 19:42:58
URL: http://twilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0