Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snabb Morgon.

Gissa vad som hände mig imorse?

Rätt! Jag försov mig! Första gången på hela detta året. Visst har kommit nån minut försent ett par gånger, men aldrig försovit mig så mycket som jag gjort idag. Tacka vet jag pappa som gick upp för att han inte hört att jag rört mig.
Tack pappa för att du väckte mig och körde mig till skolan <3

Så det blev till att slänga på sig kläderna, sätta på lite smink och borsta håret. Äta en skål med flingor och fil (då jag inte skulle hinna med att bre en macka) och sen borsta tänderna och sen springa ut till bilen. Allt detta på en kvart!
Och eftersom pappa var snäll att köra mig så kom jag precis i tid till lektionen. =) - Tur e så har jag sovmorgon imorgon iaf x) sen ska jag nog lägga mig tidigare ikväll oxå så att jag är pigg när mobilalarmet ringer imorgon bitti ^^

Nä, nu ska jag ut till Natur, inte för att prata med Nissan, utan för att jag har lektion där nu för tiden. Naturkunskap! Inget favoritämne, men jag överlever nog.
Så ska nog ta och sluta här då det är tio minuter kvar.

Hej hopp allihopa =)
//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0