Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Snö och Cykel

När jag gick ut till cykeln i morse, såg jag att det hade snöat på morgonen =) Mysigt. Det regn-snöade lite granna när jag stack till skolan. Men det blåste desto mer!
årets andra snö Snön i morses
Min cykel har även agerat knasigt. Eller vad man kan säga. Den har vart nått på hjulet som slog emot nått annat (kommer inte ihåg vad det heter). Har vart så ett par dagar nu, kanske lite mindre än två veckor? Men det var blivit värre nu de senaste dagarna och jag stör/störde mig på det så mkt! Men när jag väl kom hem så glömde jag av att jag skulle kolla däcket.
Men idag kom jag ihåg det och gissa vad jag såg då..
Japp, en bula på däcket. Hur ofta händer lixom det? Ser rätt knasigt ut (bilden nedanför). Så nu vet pappa oxå om det så jag hoppas att han fixar det innan skolan börjar igen på måndag. Helst innan jag sticker iväg till matchen/matcherna imorgon. Både killarna och tjejerna spelar match imorgon lixom :P Ska kolla på tjejernas, om jag orkar med killarnas match vet jag inte men det får jag se då.
sönder! :O Min cykel har en "bula"
Ska försöka fixa min kamera oxå, ta reda på hur man tar rörliga bilder så att det inte blir så jättesuddigt. Så det blir min uppgift idag. Förutom det så ska jag till träningen senare i eftermiddag/kväll.
Nä kan inte slita mig från Smallville som går just nu på tvn. Så sk ata och sluta skriva för en stund. Det roliga med det hela är oxå att jag redan har sett det här avsnittet minst två gånger innan x). Men jag kan inte få nog av dem ^^
Ha det så gödde tills vi hörs nästa gång (eller vad man säger)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0