Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Summerland

Vet ni vad? Jag har inte lyft så mkt som ett finger denna helgen. Eller ja, talesätt.. inte bokstavligt. Jag har bara legat i sängen/soffan och kollat på Summerland. Jag kände att jag hade lust att små kolla på programmet, men det råkade bli båda säsongerna. Och eftersom jag inte hade kanal 5 när den gick på svensk tv för nått årsedan så fick jag nöja mig med dålig kvalité och utan svensk text. Fast det där med svensk text kan man ju skippa så länge som man kan engelska, ellerhur?
Men jag gillade den vilket som, den gav mig skratt och tårar. Synd bara att the WB inte ville producera mer av programmet. Ajja..

Jaha, då har jag nog berättat hur min helg såg ut. Nu sitter jag iaf och funderar på vad jag ska göra fram till halv 9 då jag ska börja göra mig iordning för att åka till skolan. Kom på, när mobil-alarmet ringde, att jag inte behövde gå på matten idag. och eftersom det är första lektionen jag har för dagen så tryckte jag på snooze ett par gånger. Så istället för att gå upp runt kvart i sju, så blev den halv åtta. Skönt, fast de sista fem minutrerna i sängen fick jag huvudverk :/ fast den är borta nu.. tror jag :P.

Så.. vad händer övrigt idag? Skola och träning skulle jag tro. Kanske ska sätta mig och göra någon "läxa" oxå. Bara så att man får gjort klart uppgifterna så att man kan gå vidare till nästa lixom ^^.
Nä, nu ska jag ta och hitta på nått annat.. börjar få ont på ord, eller vad man säger.

Ha en bra dag =)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Wow det låter bra :D



Haha ja vem kan det vara som gillar Eminem så mycket (A) haha xD

2009-01-13 @ 15:16:08
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0