Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ingenting..

Hejsan =)

Ja, jag vet att jag inte har skivit på några dagar men jag har haft annat att göra. Som idag, jag jobba. 

Jag gladde mig faktiskt att det skulle bli måndag för att träningen skulle börja då. Eller skulle är fel ord, ska är rätta ordet. Men nu kommer jag inte infinna mig på träningen imorgon kväll klockan kvart över sju som jag trodde. Istället åker jag till Varberg tillsammans med pappa och Marika och kommer att träffa släkten där =).
Så jag hoppas det blir fint väder på tisdag eller nått sånt. Kanske man kan ta och jogga en liten runda? Bara det inte är allt för många minusgrader x)

Körde faktiskt till Okome idag. Hem oxå. Lite jobbigare hem då solen inte längre var bakom mig. Men det gick finfint ändå. Nu har jag precis satt på x-men 2 så ska nog ta och kolla på den. 

Ni får ha det så super bra. 
//Kramar

P.S Dagens onödiga tips; Skär er inte på hårdplast eller på kartonger, det svider bara efteråt och gör ont. Alltså, gör inte som jag gjorde idag på jobbet x) D.S

Kommentarer
Postat av: Michael James

<blåser där du skar dig> :)

2009-01-05 @ 11:02:33
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: Eleonor

SV: Precis :D JAG LÄNGTAR :D hela upplevelsen alltså :P

2009-01-07 @ 18:39:56
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Jag med :P haha jag tror det tar ett tag innan den kommer till Sverige dock men har man tur så hittar man den i USA :P ja, luktar den allt för illa så vill jag inte ha den xD

2009-01-07 @ 18:41:15
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Ja det är klart! :D kramar!



(Förresten jag glömde svara innan)

Det är bara bra med mig, hur är det med dig? kramar!

2009-01-07 @ 18:43:16
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0