Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

195 ..

Jag vet, jag vet. Dåliga uppdateringar här nu efter nyår. Men jag har bara inte orkat skriva något eller ens vara på datorn. Har inte heller läst andras bloggar på länge, inte på hela detta året iaf. Men det tog jag tag i nu innan jag började detta inlägget så nu har jag läst klart och hunnit ifatt.. Även om jag inte läste precis alla inlägg, skulle tagit för lång tid (a) Men nu är jag ifatt. Och sen om den dåliga uppdateringen.. Jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det är ju inte så kul att publicera ett tomt inlägg :S Aja, det kommer nog ändra sig så småningom. ^^

När jag ändå håller på att skriva så kan jag berätta det att för någon timme sen kanske så såg jag att jag fått sms av min äldsta (?) vän att nu är allt "packat och klart". Det vill säga, resan är bokad och nu är det "dubbelsäkert" att vi flyger över atlanten tillsammans och tillbringar tre underbara veckor tillsammans med andra ungdommar på en resa mellan L A och N Y. Hehe, ni som har följt min blogg vet säkert vad jag snackar om ^^.
Jag längtar verkligen och räknar ner varje dag som går. Nerräkningen kanske ni oxå kan se högst upp på sidan? 195 dagar kvar! Det är många dagar, men de kommer säkert att flyga iväg.

Jag har tänkt på att jag under förra året har förändrats lite. Känns så iaf.. Ibland. Ni som känner mig kanske kan svara på det lite bättre? Hehe =) hur som helst så är jag glad att det nya året är här. Visst det har varat i sju dagar och sex timmar. Har jag gjort nått vettigt under de timmar? I princip nej. Pluggade i en halvtimme innan eller nått sen orkade jag inte mer. Men nu har jag iaf hittat lite material som jag ska ta och läsa igenom och skriva lite grejer om. Tror jag hade kinesiska läxa oxå x) får ta och göra den imorgon då vi ändå har kinesiska första timmen när vi börjar på fredag. Hur onödigt är inte det igentligen? Att börja skolan en fredag? Själv tycker jag att det är hur onödigt som helst. Varför inte börja på måndag nästa vecka så att vi får en extra dag ledigt? Men nejdå. Ajja, det får la funka ändå. Träffar ändå några av vännerna som jag inte sett på hela lovet. Och sen träffar jag ju klassen igen =).

Nää, nu ska jag ta och fortsätta att inte göra någonting (a). Ska kolla på bilder jag tagit under år 2008, kanske jag plockar ut några personliga favoriter och visar för er.. får se.. :P Hör av er om ni vill nått =) Kramar.

Kommentarer
Postat av: Eleonor

YIPPIE:D

SV: Jag vet, det låter mycket men tiden går fort när man har kul, jag längtar! :D

2009-01-07 @ 22:30:26
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

titta in gärna i min blogg, det finns egen musik&dansvideo och dikter, även nya uppdateringar varje dag, här är iaf en direktlänk till min senaste dansvideo. http://mizthanguyen.blogg.se/2009/january/mizthanguyen-freestyle-video.html#comment

2009-01-14 @ 21:46:47
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0