Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En helg.

Veckans Skådespelare;
Hilary Duff
Okej, helgen är snart över och jag har inte kollat på ett enda smallville program på hela helgen. Så det får bli någon annan gång. Har delvis inte orkat och sen har internet inte varit det bästa heller.
Förutom matcherna i lördags så har jag kollat på film, så det har vart en lugn helg för mig. Ingen aning om vad som händer nu i veckan. Träning och jobb är det enda som är klart. Okej, skola oxå .. men ändå (a).
Tusan oxå, antigen får jag vänta tills pappa kommer hem eller så får jag fixa en grej imorgon. Skulle ju intervjua honom xO skolgrej. Ljudmedia. Men, har inte blivit av denna helgen heller. Så jag vet inte vad jag ska göra på den lektionen imorgon :/. Sovmorgon imorgon så jag kanske kan fixa det innan jag sticker till skolan om jag går upp som vanligt? Nä, vet inte. Får se hur det blir.
Nån som har gjort nått skoj i helgen?
//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0