Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vad har jag gjort?!

Får jag fråga vad det är jag har gjort denna gången?! Jag satt ju bara och kollade på en film där nere? Varför bli sur över det? Nej tack för att äta nu. Var inte hungrig vilket fall som helst.

Förlåt att jag finns. Förlåt för att jag var i köket först. Förlåt om tv inte där uppe funkar. Förlåt för allting som jag inte ens behöver förlåta för! Jag fattar inte vad det är jag har gjort!!

AHH, Är sur som satan just nu så jag har ingen aning om vad jag ska göra. Antagligen sitta här på mitt rum tills de sticker till dansen som är vid fyra skulle jag tro. Kanske fem. Ska iaf sitta här och om jag blir hungrig undertiden som de är hemma så får jag väl stå ut med det. Eller om jag skulle svälta ihjäl av hunger, då får jag väl äta godis som jag har tonvis av här på mitt rum. Inte nyttigt och jag har ingen lust att äta godis idag. Men palla prata med dom idag. Vill inte ens se dom idag heller. 

Bye så länge

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Haha jepp jag vet! jag valde "bild" =)

2009-01-25 @ 16:37:57
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0