Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Väntar..

Ja, matchen närmar sig. Om tjugo minuter sticker jag iväg. Värma upp i nån timme innan det är dags. Halv tolv, om 1 timme och tio minuter, börjar matchen.
Känner mig inte 100% taggad idag, men det ska la funka ändå. Nu ska jag förbereda mig med att sätta på mig matchkläderna och sen cykla iväg. Nervös? Ne, vrf skulle jag vara det x)?
När jag komer hem och fått bilder från Natsa (tror inte att jag tar med min kamera då jag inte fattat den ännu om man säger så) så skriver jag om hur matchen gick.
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0