Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Göteborg

Igår blev det ca två timmar på Nordstan igen. Denna gången var det Nissan som hängde med :)
Inhandlade en snygg jeansjacka som jag checkat in tidigare i veckan, medan Nissan själv inhandlade en bok "Dejta eller dumpa" som var väldigt rolig xP
På väg hem strax efter sju fick vi reda på att tåget inte stannade i Falkenberg - även om det var ett Öresundståg! - så, eftersom vi fick reda på det försent fick vi se Falkenberg Station flasha förbi fönstret medan vi väntade på att få hoppa av i Halmstad för att ta ett tåg tillbaka.
Haha, jo.. det är sant X)
Men på sätt och vis var det ändå rätt bra(?) att vi kom på fel tåg. Om vi inte hade gjort det så hade vi aldrig träffat den söta Loui (8 månader!) och hans mamma. Oh, han var så söt när han diggade med i musiken som kom från mobilen. Tänk er en liten unge gunga med huvudet och ler stort till ringsignaler (typ) xP. Super söt :)
Vi kom iaf hem, vid halv tio kanske. Tyvärr missade vi en musikföreställning som säkert var en super hit bara för att vi missade den. Men men, tror vi och de som spelade överlever :)
Nissans öga. Hade en annan bild här innan, men tog bort den, men denna funkar lika bra :). Tack för dagen <3
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

hahah typ :D

2009-05-28 @ 17:40:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: beatrice ♥

vart bor du ? :)

2009-05-28 @ 18:07:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jo boken äger ! Hadejätte kul med dig :D tack för en bra dag :D kramar

2009-05-28 @ 23:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0