Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ännu mer snö, men fest blir det ändå.

Det snöar och det snöar och det snöar och det snöar och det snöar och det snöar och det.... nä ni kan nog veta vad jag tänker skriva. Är trött på snön nu. Enligt pappa har det snöat typ 28 cm bara igår och idag tillsammans. Var ute innan idag och tog kort. Dom bilderna komma dyka upp någon gång imorgon eller senare under nästa vecka kanske. Hinner inte nu då jag strax ska göra mig iordning för jobbet. Efter det ska jag iväg till Nissan och snabbt göra mig iordning - från en kassörska till en festtjej - för att sticka ner till stan och fira Nissans första gång ute som en laglig flicka :)
Istället för vintriga bilder blir det en bild på tre klänningar som jag funderar på att ha under balen :) ska ut och kolla på dom på tisdag troligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0