Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Baka baka liten ..

Jaha, nu står jag här. Som ni kanske kan gissa på rubriken så står jag och bakar. Men jag bakar ingen kaka. Utan bagels! Som jag har längtat efter bagels. Nu har jag tagit mig själv i kragen och köpt indegrienser. På fredag ska jag och Eleonor smaska i sig dom på väg ner till Malmö.. om dom går att äta vill säga. Haha.
Nu står dom och jäser. Vilket kommer ta ungefär en timme eller så. Nu ska jag ut och ta kort på snön och sen ska jag slösa min tid på nätet.

Kommentarer
Postat av: Kairuna

I recomend this site

2011-05-27 @ 11:32:06
URL: http://kairuna.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0