Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jaa!

Äntligen har jag kommit igång på riktigt med mitt projektarbete :) Känner mig nöjd. Men stressad! Tur att jag har gammalt material i bakfickan som jag kan använda.
http://undobonus.webblogg.se/ är adressen till sidan jag nu har skapat.. det har inte kommit in något inlägg just nu, men det kommer så småningom. Jag ska prata lite med min handledare och se om jag kan sätta mig i mac-salen någon gång och kopiera en eller två sidor ur tidningen från datorn som jag sedan kan lägga ut på sidan i samband med mitt resereportage. Men får se hur det blir med det :)
Men nu är jag äntligen igång. HÄRLIGT!
Nu däremot ska jag hem och tråka. Vet dock inte vad jag ska göra. Hm, städa vore bra, får ju finbesök på fredag. Nissan kommer och vi ska kolla på filmen "Barnhemmet". Vilket påminner mig att jag har lite filmer jag har sett som jag ska skriva om och publicera :) Kan jag nog oxå göra om jag hinner. Sen de sista raderna på rörligbild-analysen. Jo, jag har visst något att göra.. dags att sticka hem och inte slösa tiden i skolan x).
Ha det super // Kram
Ps. Gillar inte safari när jag bloggar, mina stycken blir inga stycken.. eller vad man ska säga, allt blir en enda röra. Får börja använda internet explorer igen eller firefox. Men det får jag göra senare x)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Grattis! det var på tiden :)<3

2010-02-11 @ 18:14:10
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0