Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kortfattat.

Jobbat hela dagen. Melodifestivalen är slut. Anna Bergendahl och Peter Jöback gick vidare till final medan Pernilla Whalgren och Neo gick till andra chansen som är redan nästa vecka. Köpte två böcker på rean när jag var i Malmö, en var en kokbok. Hitta ett lockande recept som jag vill testa. Ska testa den imorgon faktiskt. Försökspersoner: Pappa och Marika. Bandspaghetti med kyckling- och paprikagu står på menyn. Hoppas det går att äta :). Köpte balklänning igår. Dom skickar hem den till mig. Får den på måndag eller tisdag. Beställde även biljetter till Green Day imorgon. Konsertsommar i sommar. Det gillar vi. "Vi" är Eleonor och jag, möjligtvis Daniella oxå. Tänkte kolla på Swordfish. Ser inte bra ut så bytte kanal till fyran där Crocodile Dundee II visas. Vet inte hur många gånger jag sett den innna. Ett par gånger. Han är grym.
Och nu? Ingen aning. Förutom att laga mat imorgon blir det städa, städa och städa. Ingen skola på måndag och tisdag. Skoj. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0