Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

My life is over - for now

Jaha, det fattades bara det. När man väl kommer igång med ett arbete kan man inte fortsätta för att all material ligger i ett litet usb-minne som inte vill öppna när man sätter in den i datorn! Vem kan ha sån otur? Jo, jag! Jag hatar det. Usb-minnet är mitt liv. Nu är mitt liv slut. AhH!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Hahaha stackars :)<3

2010-02-11 @ 20:42:25
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0