Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Norge

Satt nyss och snacka med min kusin i Norge. Det är nämligen så att jag och min yngre kusin vill hälsa på i Norge en helg. Det var det jag och min äldre kusin snackade om. När vi skulle kunna komma. Jag och min yngre kusin bestämde oss idag för första helgen i mars, och stanna till måndagen eftersom vi har studiedag då.
Imorgon ska jag se till att hitta min yngre kusin och lägga fram de förslag som min äldre kusin sagt. Även om vi är välkomna den där första helgen i mars. Så, kanske blir det en resa till Norge snart. Längtar verkligen. Om den inte blir av nu blir den så fort all, eller nästan all, snö är borta :)
Det blev bara ett litet kort, förvirrande(?), inlägg om mina ganska lösa planer.

Kommentarer
Postat av: Steinarmathilde

Keep up the good work.

2011-06-13 @ 11:00:26
URL: http://steinarmathilde.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0