Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

RIP Pelle <3


Den sista bilden jag har på datorn som är på min lilla älskling <3

Har lyckats samla mig tillräckligt för att kunna skriva lite om vad som hänt idag. Men det kommer nog inte bli så mycket känner jag.

I morse, eller förmiddags rättade sagt, när jag precis gått upp så ringer min telefon. Det är pappa som ringer och säger att han har en dålig nyhet att berätta. "Pelle finns inte längre."
Jag kan fortfarande inte fatta det. Ändå så fick jag detta samtalet för nästan 5 timmarsedan. Men det har inte gått in ännu.

Pelle blev 16 år och 5 månader och 23 dagar. Han har alltid funnits i mitt liv. Han är som min bror.

Tydligen fick han någon hjärnblödning eller nått och pappa och marika fick åka till veterinären som sa att Pelle skulle få somna in om dom ville. Klart, vill ju inte att han ska lida. Men jag fick inte säga hejdå.
Nä, får skriva mer senare, kan inte tänka.

Älskar dig Pelle <3 Kommer sakna dig som f*n.


En av de sista bilderna <3


Kommentarer
Postat av: Eleonor

NEJ INTE PELLE!!! :'( världens finaste katt! fan fan fan fan.

Men du, han har haft ett underbar liv tillsammans med er, tänk så, ni har gett honom allt han kunnat önska sig och han mår bra nu, han väntar på dig där uppe tillsammans med Mats :)<33

2010-02-25 @ 19:07:06
URL: http://www.peleonor.wordpress.com
Postat av: Michael James

Jag beklagar. Han var en fin katt.

2010-02-27 @ 09:50:54
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: emma :3

Rip

stackare, finns :( kände precis likadant när min stampe dog :'( och jag kan fortfarande inte fatta att han inte finns. och det va ett halvårsen.. <33

2010-02-27 @ 14:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0