Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Taggad inför sommaren. Jobbigt lov!

Fett sugen på att hänga med Eleonor på Green Day när dom kommer till Ullevi den 5 juni!! Får se hur mycket pengar jag har när lönen kommer. Är sjukt fattig just nu! Och då är jag skyldig pappa massa pengar! Men jag SKA till Green Day. Taggad till tusen, hur jag ska få pengarna vet jag inte. Men det löser sig nog, jobbar ju så jag har ju egen inkomst :).
Ska snart till jobbet btw, på en kurs om självskanning (Y). Efter det ska jag hem och vila innan jag sticker ner till stan igen och filmar. Imorgon blir det jobb ett par timmar sen förhoppningsvis ska jag och Nissan ut och festa och fira hennes 18 årsdag på riktigt :).
Lov snart!! Fast ska plugga ihjäl mig som tusan på grund av mitt USB-minne som har laggt av! Allt arbete ligger på den. Så mitt VIKTIGA tips som jag tycker att du ska ta till dig. Använder du USB-minne så lägg arbetena på en annan dator oxå! Ifall USB-minnet skulle gå sönder eller nått sånt så har du alltid ditt arbete någon annanstans och då behöver du inte göra om precis allt du  gjort.

Kommentarer
Postat av: emma :3

TA MED MIG!!! :D jag vill oxå se dom!! :D <3

2010-02-21 @ 17:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0