Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Lys upp (i) vintermörkret

I torsdags var jag och pappa på fotoklubben här i stan. Pappa har vart medlem där i åratal, säkert hundra år (kasnke inte, men länge iaf), men har inte gått på några "möten" och i fredags var min första dag x). Det handlade om blixtar och sånt. ("Lys upp (i) vintermörkret" hette dagens program)
Mot slutet tog jag mod till mig och började fota manuellt med min kamera och använde massa tekniska grejer till det. En kille i fotoklubben ställde snällt upp som modell :)
Här nedan visas en av de bilder jag tog. Tyvärr blundande han på alla kort, men kan inte klandra honom. Det var säkert blixten som var för stark ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0