Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vintriga Bilder

Igår, 2 februari, var det Groundhog Day i USA och Kanada. Det är den dag som de driver upp ett skogsmurmeldjur ur sitt bo. Ser murmeldjuret sin skugga (förutsatt att det är klart och ljust väder) pågår vintern i ytterligare 6 veckor.
Jag hörde på radion i morse att våren kommer om 6 veckor. Så jag antar att murmeldjuret(en) såg sin skugga(or) igår :).
Tills den riktiga våren kommer så kommer några vintriga bilder som jag har tagit idag.

Kommentarer
Postat av: emma :3

jag har sett det i nån tecknad serie när jag va liten...

2010-02-07 @ 12:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0