Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

We are the world 25 for Haiti

P!nk, Miley Cyrus, Will.I.Am, Jennifer Hudson, Jimmy Jean-Louis, Akon, T-Pain, Lil’ Wayne, Jamie Foxx, Sean Garrett, Harry Connick Jr, Vince Vaughn, Randy Jackson, Isaak Slade (aka The Fray), Jeff Bridges, Adam Levine, The Jonas Brothers, Jason Mraz, Earth Wind & Fire, Julianne Hough, Mary Mary, India.Arie, Mya, Justin Bieber, Sugarland, Bebe Winans, Raphel Saadig, Melanie Fiona, Heart, Joel & Benji Madden, Natalie Cole, Brandy, Heri Hilson, Brian Wilson, Gladys Knight, Celine Dion, Jeff Bridges, Jordin Sparks, Kid Cudi, Tyrese Gibson, Musiq Soulcid, Patti Austin, Randy Jackson, Usher, Rob Thomas, Katharine McPhee, LL Cool J, Snoop Dogg, Kayne West, Nichole Richie, TJ Jackson, Drake, Robin Thicke, Faith Evans, Ethan Bortnick, Taj Jackson, Trey Songz, Zac Brown, Rashida Jones, Anthony Hamilton, Barbra Streisand, Freda Payne, Tony Bennett, Carlos Santana, Taryll Jackson, Josh Groban, Fergie, Enrique Iglesas, Bone Thugs And Harmony (Bizzy Bones), Mann, AR Rahmen, Nikka Costa, Tony Braxton, Mary J. Blige, Il Trio, Al Jardine, Iyaz, Plain Pat, Orianthi, Farnsworth Bentley, Nipsey Hussle och Keith Harris har tillsammans med producenterna Quincy Jones, Wyclef Jean, Lionel Richie, Rickey Minor och Red One spelat in We Are The World (Skriven av Micheal Jackson och Lionel Richie) för Haiti-galan som var för ett bra tagsedan nu. (Hoppas jag fick med alla nu, hämtade "listan" här)

Ni har säkert redan hört den, men den är fin och det är så många bra artister (varav hälften känner jag inte ens till) som medverkar så jag tycker den är värd att höras om och om igen :)
… och sen är det ju för ett gott ändamål – Haiti.

Lyssna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0