Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

"You make me feel like dancing. I wanna dance the night away."

Brorsan frågade tidigare i veckan om jag ville hänga med till Grand idag. Eller tekniskt sett igår, då det är en ny dag nu när jag skriver detta. Jag hängde med - på ett villkor, att min bror betalar inträdet. Och visst har man världens bästa bror om han gör det? Vilket min gjorde :) Han är så snäll, han brukar alltid säga nej annars men denna gången sa han ja, hur kom det sig?
Iaf, Sannex spelade, helt okej band. Ganska roliga faktiskt. Men det var inget ös på dansgolvet, inte från min sida. Som jag skrev till Nissan i ett sms medan jag stod och glodde "Tacka vet jag Västerhagen" och jo, det är sant. Där hinner man knappt ta ett andetag innan någon frågar upp en. Mer folk är det där med. På grand. Tja, jag stod nog och glodde den mesta tiden. Inte så skoj när man inte känner någon - och den man känner, bror, är ute på dansgolvet. Min danskompis - från i sommras - dissa mig då han hittade en annan flicka. Men jag led inte - inte så mycket iaf för mot slutet hittade jag en annan jag med - haha. Ska dit nästa vecka med med min stora flicka Nissan, hon fyller ju år i nästa vecka. Så stolt över henne :).
Nä, klockan är mycket, halv 3. Är visserligen inte trött, men jag ska ta och hoppa ur mina kläder och i någon mysig pyamas och bedda ner mig i soffan och kolla på "Om Lucy Faller" som precis började på fyran, men kommer nog somna innan den är slut (4.20).
Hoppas ni alla har det bra.
Hey, det slog mig nyss. GLAD ALLA HJÄRTANS DAG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0