Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dag ett: Presentera mig själv

Jag heter Sara och gick ut gymnasiets mediaprogram i juni 2010 och jobbar för tillfället på Ica som kassörska.

Jag har skilda föräldrar vilket jag ser som en fördel - pallar jag inte bo hos pappa/vara kvar i min lilla stad, sticker jag bara ner till mamma ett par dagar för att kunna koppla bort allt och shoppa i affärer som inte finns där hemma. Men är jag inte hos någon av dom så är jag hos min pojkvän :).

Jag buggar, mest på sommrarna, med några av mina kompisar. Men ibland händer det att jag/vi sticker ut en höst/vinter kväll.

På min fritid gör jag faktiskt inte så mkt. Jag gymmar med en kompis, hänger med min pojkvän och då och då med mina kompisar när dom hinner ta ledigt från allt pluggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0