Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Brännässlan kostar 10 spänn xO

Japp. Jag har fortfarande träningsverk sen onsdagens idrottspass :O - jobbigt, riktigt jobbigt är det.
Kom precis hem från jobbet, var trött i början och kom nästan försent för att jag inte orkade gå upp (a).

Var med Aje igår en stund i stan innan vi åkte hem till henne för att senare gå på disco - och vi drog med oss en annan vän på vägen dit - Nissan :).
Det var faktiskt tur att Nissan oxå kom för om jag var där med Aje själv skulle jag känna att jag inte kände en ända :O för Aje kännde ALLA där typ Oo. Men till slut hittade jag 7-8 stycken som jag kände, där bland annat en som jag inte sett på två år och en som jag inte träffat på ett år :) mkt trevligt var det :D.
Haha det jag kommer minnas ett tag är nog att det är svårt att dansa bugg med tre eller fyra pers. samtidigt. Men kul är det :D.
Jo så var det så oxå.. att jag kändade 10 spänn på att gå dit oxå ( skulle gå och köpa glass med Ajje och Nissan, men affären var stängd och när vi gick tillbaka låg det en tia där på vägen :O och ungefär samtidigt bränner jag mig på en brännässla xO ).
Måste bara säga ett tack till Nissan oxå, för att hon sa åt mig att skicka det däria sms.et :O (ska inte gå närmare in på det - men du vet vad jag snackar om nissan så tack igen :)
Musiken därimot kunde ha varit någon smula bättre - men det dög iaf :)

Jo jag fick reda på hur träningen ligger i år för basketen. Kommer ju hem värsta sent juh :O 6 timmar i veckan (plus matcher och 1½ timmes skolidrott) så det kan bli uppåt 7-8 timmar träning i veckan, och det är jag inte van vid. Hoppas bara att min träningsverk har gått över till på måndag annars vet jag inte hur jag ska kunna träna ^^. Men det fixar la sig då förhoppningsvis. Ska bli kul att träffa tjejerna igen - och den roliga Lavelle (en av våra coacher).

Har inte så mkt mer att säg nu tror jag.. Bara att det regnar väldigt mkt ute :(, fast det gör ju inte så mkt igentligen för jag måste ändå sitta inne och plugga ett x-antal sidor idag. Och sen måste jag äta oxå för jag har inte ätit så mkt sen frukosten (vid 8 tiden). Ajja, hade'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0