Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Morgon

Jaha, idag händer inte mkt. Enda dagen man slutar tidigt i skolan :) (klockan ett).
Efter skolan ska jag iaf vara med Ajje, och det ska bli kul för jag har inte träffat henne på hela sommarlovet :O. Men iaf så planerar vi att gå i stan och sedan åker vi hem till henne. Sedan går vi ut  på stan igen, eller nästan stan iaf. ska till guteriet. Men bara för att jag jobbar tidigt imorgon så kan jag inte stanna där hela kvällen :( men men . jag får la nöja mig med dom timmarna jag är där antar jag jag :).

När jag gick upp för någon timme sedan så hade jag världens träningsverk på bena. Det är inte så värst farligt när jag går, men värre är det i trappan. Men jag ska inte klaga, delvis mitt fel för jag inte stretchade efteråt. Men det är la inte hela världen.

I helgen ska jag som sagt jobba och på sön. ska jag kolla på Heros-maraton på tv4+. ska bli skoj :).
och nu ... ska jag sitta här en liten stund till och så ska jag senare göra mig iordning. Men iaf ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0