Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vem har sett mitt cykellås?

Jag vet igentligen inte varför jag stack hem nu på matrasten. Kanske för att jag inte orkar vara varken i stan eller i skolan. Har lixom rast i två timmar och femton minuter. Och det är bara en timme och femton minuer kvar nu typ. Var i skolan och åt lunch, sen skulle dom jag brukar va med in till stan, men jag orkar inte vara där - inte med dom. Såå.. jag tänkte att jag inte orkade sitta inne i datorsalen heller i mer än en timme, så jag stack hem - och satte mig vid datorn, när jag igentligen ska leta upp mitt cykellås som är försvunnen. Jag hittar den asså inte! Jag vet att jag hade med mig det hem efter jobbet i lördags och jag använde ingen cykel i söndags. Så var har då låset tagit vägen!?
Funderar på att den kanske kan ligga kvar i bilen eftersom jag fick sjuts hem (det regnade då) men jag har för mig att jag satte cykeln på pakethållaren - eller var det i fredags jag gjorde det? haha jag har då inget bra minne ibland :O
Jag har letat över allt så jag får antagligen vänta tills Marika kommer hem så jag kan titta i bilen.
Och inte kan man lämna en olåst cykel i skolan inte, så jag var lite smart att jag kom på att jag hade ett mopedlås. Ser faktiskt lite knäppt ut, men vaddå, den kommer väl till pass iaf :)

Nu innan lunchen så hade vi matte i 55 minuter och sedan svenska i en timme. Nu när jag kommer tillbaka ska vi ha engelska (55 min) och sen estetisk verksamhet, för mig innebär det att jag ska dansa i två timmar och tjugofem minuter och sedan slutar jag och kan äntligen åka hem :D - igen.

Kommer nog sticka hem på lunchrasten imorgon oxå för då har vi typ 2 timmar och 45 minuter plus det är ingen go mat så ska äta hemma :) Så jag får se vad jag kokar ihop :P

Hoppar jag till dagen igen då :O ska efter de där två timmarna och tjugofem minutrarna hem och vila och plugga samtidigt fram tills träningen börjar som är på två timmar. Jag tycker att jag kommer cykla väldigt mkt idag, fram och tillbaka, fram och tillbaka två tre gånger typ. Och att jag tränar mkt, dansen plus träningen, om man kan tolka dans som träning.. hm. VIlket som börjar om en timme och har ingen aning om vad jag ska göra de närmaste 35 minutrerna som jag planerar att vara hemma. Jag hinner inte kolla på någon film så jag får la fortsätta sitta här vid datorn tror jag.

haha satt på musiken på datorn för ett par minutersedan, men ljudet/musiken kom inte. Kollade så att högtalarna var på vilket dom var men så *pling* går det upp ett ljus för mig att jag inte har kopplat högtalarna till denna datorn för jag använde dom till min andra dator igår när jag kolla på film :O hehe, jag är verkligen en virrpanna. Hoppas iaf att det inte förblir så här ^^

Ajja ska nog ta och sluta för denna gången och checka in bdb och lite så (http://charran.bilddagboken.se) ;) ajja bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0