Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Yep.

Idag har det inte hänt så super mkt. Utom att skaffat en blogg så har jag vart i skolan (första dan för denna terminen) och slappat så klart.
   I skolan blev vi indelade i grupper så att vi kunde ge oss ut på tipspromenad tillsammans med alla treor och de nya ettorna. Rundan var la inte så speciellt lång, men kändes nästan så (a). Vet inte ännu vilken grupp som vann, men det får vi la reda på snart för hoppningsvis :).
Efter tipspromenaden var det iaf lunch, vilket var Tonfisksallad och Ris, inte världens goaste, men det gick ner :).
Sen skulle vi ha textkommunikation, men Per - läraren i ämnet - kom och sa att vi inte skulle ha någon sådan lektion idag för att han inte hade förberett något. Så vi fick sitta och vänta i lite mer än en timme på att nästa lektion skulle börja, men den lektionen var bara tjugo minuter kort typ. För det var lite så vilken grupp vi var i och sen skulle vi ut och bli fotograferade - sedan typ adjöss vi ses på tisdag.

Men annars har det vart en helt okej dag faktiskt. Men måste dra mig tillbaka och börja packa väskan till imorgon för man har ju idrott första timmen på en och en halvtimme - great - or not?! Varför inte ha gympa sista timmen på fredagar som vi hade förra året?
Men men, ska la inte klaga igentligen (a). Btw, ska klaga lite till. HATAR schemat vi fått. har en sovmrogon, slutar fyra varje dag (utom fredagar). Ska la inte klaga på det heller, men ändå !! :O

Nä nu får jag ta och sluta någon gång ^^ Hade'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0