Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

13.49

Ja. Då var man hemkommen. Eller kom hem strax efter kvart över tolv. Sedan dess har jag suttit i en bil. Jag och pappsen tog en sväng bort bot långås, hässlås och lite längre bort ändå (kommer inte ihåg hur långt bort vi körde, iaf inte vad det heter där borta. Men det gick bra att köra iaf =).
När jag kom hem gav Marika mig ett papper från ica. Där på fanns en liten julhälsning och ett presentkort =) Nice.

Nu snart ska jag äta sen ska jag cykla ner till Emma så fort jag bara kan och fortsätta med vårt lilla hyss till Nissan (a).

I skolan så var det julklappsutdelning innan jag slutade för dagen. Själv fick jag choklad (Toblerone). Som om jag inte har nog med toblerone från Liseberg i våras?! Har ju inte ens ätit upp den, bara typ 11 stycken och av de 11 har jag gett bort kanske hälften! Så vad ska jag nu göra med de två som jag fick idag? Nä du, det har jag ingen aning om. Äta upp är nog en bra ide, men jag är inte så förtjust i toblerone för tillfället. Ibland är jag det och då kan jag äta hur mycket som helst. Men det var längesedan jag var det. Det blir la uppätet någon gång förhoppnings vis =).
Media julklappsutdelning. 2008 Här är min lilla julklapp från någon uppe på media. Fick ett litet "rim" med där det stod:
God jul
Gott nytt år &
Glad choklad
Tack till vem det nu än var som gav den till mig ^^ (okej det var Mikaela, men jag vet inte vem som köpte den iaf)

Nu får jag ta och gå och käka så jag kommer iväg =) // Kramar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0