Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

God Jul =)

Kanske lite sent att säga god jul nu? Det är ju ändå trotts allt den 25 december nu när man tänker efter. Fast man kanske säger god jul även idag? Ingen aning. Sak samma iaf. =)

Jag har haft en sjukt trevlig dag. Först var jag hos Anna med pappa och brorsan och hans pappa. Åt soppa och fikade. Gott som alltid, och väldigt mättande. Sen vid tre åkte vi hem och missade början på Kalle Anka, men vad gör det när man kan hela programet utantill? hehe. Efter det så packade vi våra saker och stack iväg till Vinberg och firade jul med släkten.. en liten del av den iaf.
Där fick jag två filmer (Superhero movie och Wayne's World collection) sen en bok (Damernas detektivbyrå) och sen två par vantar =) Något man behöver nu när det är kallt ute och ens gamla vantar är hål i typ. ^^ Sen fick jag ju 200 kr oxå =).
När vi spelade "julklappsspelet" så fick jag en söt handduk.. Det roliga var att alla fick precis en julklapp var, så ingen blev utan =).
Sen spelade jag och kussen Sofie lite spel och sjöng/spelade på gitarr (Sofie spelade gitarren och sjöng medans jag föll in på de rader jag kunde).
Mkt trevlig kväll (och middag) har jag haft idag =).

Innan idag så öppnade jag Emmas julklapp.. Av henne fick jag pepparkaks kola.. inte smakat på det än men det lär la bli snart antar jag ^^. Av Nissan (som jag öppnat några dagar tidigare) fick jag Noblesse choklad, örhängen och biobiljett. Tack båda två för underbara julklappar =)

Jo, höll på att glöma. Nu när jag, pappa och Marika kom hem så öppnade vi lite julklappar som vi gav varandra. Då fick jag ett USB-minne på 8GB (:D), ett halsband och en "resborste" som jag kallar det.

Tummen upp.

Hoppas ni alla haft en minst lika bra dag som jag själv har haft =)
Imorgon (senare idag) bär det av till Länghem för att fira ytterligare en jul. Får se om jag kammar hem en julklapp i julklappsspelet då oxå =)

// Kramar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0