Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

God morgon.

Ja här sitter jag. Halv åtta på en måndagsmorgon. Ska snart ner och äta lite frukost tror jag, för att sedan hoppa (cykla) iväg och ha första lektionen för dagen; Svenska. Skulle haft matte, men tänkte att det är lika bra att skippa den lektionen idag eftersom jag ändå är klar i kursen. Kan alltid gå på morgondagens lektion om det är så, för då ligger inte matten på första lektionen ^^.

Igår var jag uppe i göteborg igen, julhandla denna gången. Hitta la lite av det jag skulle ha. Hittade bara inte till min kusin -.- så får snällt ta och ge mig ut på stan och se om jag hittar nått där. Orkar inte med det idag, kanske imorgon eller på onsdag.. eller torsdag? Då slutar jag ändå vid ett :P

Nä. Dax för mig att gå upp. Död som man är kommer jag nog inte komma upp än på ett tag ändå :/. Hur trött som helst är jag, fattar inte varför då jag ändå la mig som jag brukar. Ajja, brukar ju vara trött på morgonen, inte så konstigt då jag är en nattuggla nästan. ^^

// Ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

Vi måste prata sen!

2008-12-15 @ 07:48:28
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0