Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Gott Nytt 2009 =)

Här sitter jag. Bara några timmar till dess att det blir ett nytt år. Pelle kom precis och la sig bredvid mig. Själv väntar jag på att Ajjeh ska få besked om hon kan komma hit senare eller inte. Om hon får så ska vi vara här och säga hej till det nya året xD. Men undertiden så sitter jag är och bloggar och satte på en film. Mest bara för att kolla så att VHSen funkar här uppe då jag har lånat en film av Nissan idag som är på VHS. Vissa filmer funkar, andra inte. I värsta fall får man ta och se den där nere ^^.
   Filmen jag satte på var visst Spirit - hästen från vildmarken, det var ett tagsedan man såg på den faktiskt. Men jag kan den utantill ändå x). Fina låtar är det iaf, det är vad jag tycker.

Men vad ska man hitta på senare då? Om Ajjeh inte kommer? Hm, ja de du. Det vet inte ens jag. Sitter la anagligen framför datorn eller tven och inte gör nått som vanligt. Kommer säkert bli så även om Ajjeh kommer, men då blir det nog roligare.

Kom nyss att tänka på en serie jag kollade på när jag var yngre. Antigen är det Lilla huset på prärien eller så är det Dr. Queen - två helt olika serier, jag vet, men fick bara ett litet minne från en scen i en av dom. Kommer bara inte på från vilken serie x). Men en sak vet jag, och det är att jag gärna vill se dom igen. Dom är ju så bra ^^.

Men sak samma, någon gång får jag säkert se dom. Någon gång nästa år kanske? Inte blir det detta året iaf. Kom på nu att jag har några youtubeklipp som två av mina vänner vill att jag ska se. Och i brist på att ha nått att göra så tror jag att jag ska sluta blogga för denna gången och så får jag se om jag hinner skriva igen innan året är slut. Om jag inte gör det så får ni ha ett gott nytt år och så hörs och ses vi nästa år?!

"Släck ingen eld om du glömmer bort glöden." "Kommer aldrig ge mig, aldrig någonsin ge upp nu." Slutar inlägget med två meningar från en av låtarna i Spirit.

//Kramar =)


Kommentarer
Postat av: Julia

Gott nytt åååår! =)

2009-01-02 @ 14:05:52
URL: http://gglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0