Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jeff Dunham and Peanut.

Haha, här sitter jag och tråkar. Eller direkt tråkit har jag inte då jag kollar på Jeff Dunham and Peanut som min kompis tipsade mig om för några dagarsedan. Den dagen ville inte youtube vara med mig så jag kollade på dom idag istället. Sjukt roliga =). Kolla på dom vet ja, ni hittar de tre klippen lite längre ner.. 

Jaa, det blidde visst ett yttligare inlägg innan 2009 träder fram. Jag kan inte fatta det. Känns nästan som om det var förra veckan som jag satt och väntade på att år 2008 skulle komma. Tiden har gått fort. Spec nu på hösten tycker jag. Många gånger har jag suttit i klassrummet och tänkt att just den veckan har gått fort. Sommaren drev ju förbi, inte med någon riktig sommar som man hade förr, men några dopp i havet hann jag med =). I våras då? Kommer inte ihåg så mkt av vad som hände då. Utom att jag vann rätt mkt godis på Liseberg den 14/5 (eller var det 15/5?) vilket som så kan jag meddela att det är mer än hälften kvar av det godiset! Nån som vill ha? x) Jag skojar inte. Mer än hälften är faktiskt kvar. Kom och kolla om ni inte tror mig :O.

Som jag skrev i inlägget innan detta så var det fortfarande lite osäkert om jag och Ajjeh skulle fira det nya året. Nu vet jag att så inte kommer att vara. Så jag ska titta på nån film antar jag. Och läsa ut boken jag håller på med just nu. Passar la bra? Att läsa ut en bok innan nästa år kommer? Tycker jag iaf =). Sen får jag nog göra bananaspliten när pappa och Marika frågar efter den. För det är nästan alltid jag som får göra den. Men jag klagar inte :P. 

Nu har grannen smällt två smällare redan :O Inte så många kanske men det är juh nått. Tror faktiskt att jag kanske går ut till vägen eller nått sen och kollar på fyverkerierna nere i stan. Syns faktiskt ända hem :)

Jag hoppas att ni får er ett gott skratt tillsammans med Jeff Dunham och Peanut och så önskar jag er ett gott nytt 2009 =). Jo, så vill jag tacka er läsare =), har faktiskt fått ett par styckna och det hade jag inte räknat med. Tack =) Kommentera gärna någon gång, gör bloggandet mkt mer roligare ^^. 




// Kramar =)

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Åh tack käre du =)

Haha, det kanske var håret som framhävde det så vackert? =) det ska bli kul att se ditt nya hår (när det nu blir) och du hade en fråga? det är bara att dra iväg ett sms vet du =) Kram och gott nytt år på dig! <3

2009-01-01 @ 14:15:31
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Inga-Britt

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kramizar

2009-01-01 @ 17:21:30
Postat av: Philippa

riktigt roliga vidiosar, ha en trevlig dag. Puss

2009-01-06 @ 16:30:38
URL: http://sensible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0