Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Jul i Länghem

Jaa, igår var jag i Länghem och firade ytterligare en jul. Skoj var det :D Har alltid skoj med Marikas barnbarn trots att den äldsta är typ 12 år. Men sak samma, de är goa hela bunten :D

Jag fick lite julklappar där med. En liten julgran som man sätter in i datorns usb-uttag som lyser när datorn är på, mkt vacker =) sen fick jag 900gram godis Oo "Farmor" heter sorten och är god =), har inte öppnat och ätit något ur min lilla burk än, men har ätit dom förut så jag vet =).
Sen spelade vi julklapps spelet oxå. Jag kammade dock inte hem något denna gången. Men det var skoj :D

Mycket trevlig och tiden gick snabbt.

Nu är jag i Malmö. Kom la hit för nån timme eller två sedan.. Skoj =)
Det var fullt på tåget. Fick stå upp till Halmstad, sen intog jag snabbt en plats som blev ledig. hehe.

Imorgon ska vi in till stan och kolla i affärer =) .. jo jag har oxå fått Brisingr nu. :D:D



Nu tänker jag lägga in lite bilder som jag tog nu under juldagarna..

Amelie/Tomtemor Tomtefar hade så mkt att göra iår så Tomtemor hjälpte till. =)
Jag och Sofie Jag fick vantar av Tomtemor. =)

  Jaa, mer bilder från julafton kommer inte då det inte fanns så många..
Över till juldagen, inte så många bilder här heller, några bara.. Fick betydligt mer bilder under gårdagen lixom.

Ida Lilla jag och Ida gick ut och tog kort på olika saker i trädgården. =)
Ute Hittade en liten bänk med fröset vatten på..
Ute Och så hittade vi detta..

Barnflickor Jag, Ida och Elin var fascinerade av Majas lilla dator.. x)
Tomten Tomtefar kom en dag försent till Länghem. Men han kom iaf och gav mig detta fina paket ..Julgodis (Obs. Innehåller 900gram godis)

Jaa, det var la allt för mig. Nu ska jag och mamma fram till Ica och handla.. Ha det så bra =)
// Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Faktiskt !FBG ägde totalt.

Jag vet man har ju alla minnen därifrån, man har ju växt upp där =) <3

2008-12-27 @ 19:50:03
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0