Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ny stil?

Malmö, Pildammsparken. Fåglar. 2008-01-01
En bild från tidigt iår. 1 Januari. Några fåglar i pildammsparken, Malmö.

Tjenare.. Jag har nu varit i malmö sen igår eftermiddag. Ojoj, tiden går fort. Idag har jag och mamma varit i stan i princip hela dagen. Snacka om att vara trött när man kom hem. Men nu börjar jag bli lite piggare. Fast ska ju sova ist. Men innan jag sover ska jag kolla klart på Mission Impossible 2. Nån mer än jag som tycker att den är bra?

Imorgon hoppas jag att jag hittar min klänning som jag letade efter idag. Visserligen hittade jag den, men den fanns inte i min storlek.. Men det är bara att hoppas, om den inte finns så är det inte hela världen. Jag menar, hur ofta ser man mig i klänning? Typ aldrig x). Men håller nästan på att byta stil känner jag. Brukar ju testa kläder som jag annars inte skulle ta på mig om jag är ute på stan och inte har nått och göra. Och då har jag kommit på mig själv att jag tyckt det passar på mig. Vilket inte händer annars. Men vem vet? Det är bara att vänta och se..

Mer "orkar" jag inte skriva då Mission Impossible börjat igen. Så ska ta och fortsätta kolla =).

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0