Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

My mailbuddy

Skickade nyss iväg ett mail till min lilla vän i Uganda (mailkompis). Vi pratar om lite allt möjligt och han(?) och är glad för min skull att jag får åka till USA. Självklart fick man frågan om man kommer till Uganda någon gång. Och jag bara "Aa kanske, men inte än på länge" (fast på engelska såklart).
Så skrev jag efter massa annat, typ som om att jag gärna vill resa jorden runt någon gång "I have big dreams but hey, Im only a human" och om jag får säga det själv så är det sant. Jag har stora drömmar, vissa kanske aldrig går i uppfyllelse, men "jag är bara en människa".

Jag mår toppen. Faktiskt. Det fatta jag inte förrän jag skrev det i mailet. Det gäller bara att tänka ^^.
   Hur mår du själv då?

// Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

FY FAN; DET ÄR NÅGON SOM FEJKAR VAR MIG!

2008-12-13 @ 14:37:38
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor.

SV; Jag vet, tack för att du tror på mig =) jag lade också märke till stavfelen, jag kan faktiskt stava hans namn också =) sen känner jag inte den andra personen som jag visst skulle ha kommenterat med, haha knäpp människa typ :)

2008-12-13 @ 15:33:36
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0