Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Plans for tomorrow

Jaa, det kommer inte bli så lång kväll för mig idag. Ska lägga mig efter att jag duschat. Innan jag duschar ska jag äta och Olof ska ringa. Sen kan jag äntligen ta mig i säng. För sova det behöver jag.

Imorgon måste jag vara pigg för att jag ska upp vid halv åtta och göra mig iordning för att åka ner till skolan och möta tjejerna i laget. Borta match :D Fick vara med iaf :P Nice, inte spelat/kollat på match på jätte länge så ska bli kul. Hoppas bara att jag är taggad, då blir de ännu bättre :D Btw så möter vi Lundby

Problemet är bara att jag kommer vara sjukt trött sen (antar jag) när jag sticker till jobbet. Kommer hem nån timme eller en och en halvtimme innan så jag ska ströva omkring i stan innan jag börjar så jag kommer inte vara överhuvudtaget imorgon. Åker vid tjugo i nio och kommer hem runt tjugo i elva skulle jag tro. Om det inte regnar och jag blir hämtad.
Det sämsta med det hela är att jag missar Tacosen som tydligen skulle bli imorgon :(. Men då tar jag det som frukost på söndag istället ;) Haha. Brukar jag göra när det har blivit tacos över (a).

Ajja, ska se varför Olof inte ringer. Vill komma i säng. Vill sova. Sov inte så bra i natt så jag är jätte trött nu. Ajja, ha det bra :D //Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0