Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Santa Cup

Okej. Cupen är över =) Och vi behöll inte vår etta plats utan gav dem till lärarna detta året. Istället kom vi på en tredjeplats som jag tycker att vi förtjänar bra =).
Kan säga att vi förlorade alla matcher - första mot lärarna andra mot ettorna och sista mot treorna. Men eftersom treorna kom på tredjeplats (vi kom på fjärde) så fick vi möta dom igen och då vann vi. Så på så sett kom vi trea.
Men det var superkul som vanligt =) Nästa år tar vi alla, eller hur 07MP! :D

Ja, nu är jag hemma och lyssnar på gamla brända cdskivor som jag "hittade" innan. De har alltid stått bland de andra skivorna, jag har bara inte lust att kolla/lyssna på dom.
Snart blir det nog lite spel med Super Mario - Jag äger på super mario xD

// Kramar :D

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV; Haha smart då x) okej, då är personen så jäkla korkad xD

2008-12-13 @ 17:23:24
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor.

SV; Det värmde :) du är också det! =) <3

2008-12-13 @ 22:53:11
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0