Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mkt bra jobbat =)

Fick lämnat in personporträttet om Chelsea idag. Finally typ. Läraren Per hann inte läsa allt tydligen men han kom till mig och sa "Jag har tyvärr inte hunnit läsa hela din artikel, men ingressen är väldigt intressant så jag längtar till att få läsa vidare" och det låter ju positivt =).

På lunchen, eller aa man kan la kalla det lunch eftersom jag inte hade nån matte x). Iaf då tillbringade jag tiden med Cecilia. Sen mötte jag Nissan och hängde med henne upp till Natur medans Cecilia skulle ha lektion. Jag, Nissan och Karl spelade schack. Två mot en. Sen kom en annan kille (ingen aning om vem, men nån i Nissans klass) och då blev det tre mot en. Stackars Karl =). Cecilia kom lagom till det att Nissan och de började. Schackspelet blev oavgjort x).
Jag hängde med Cecilia till Ica där hon skulle köpa lite grejer till lussekatterna hon ska baka senare idag. Och sen hade vi ett väldigt "allvarligt" snack om typ nästan allt. Tack =). Vi sa hejdå minst tre gånger innan det blev ett riktigt hejdå xD

Sista lektionen sa läraren att vi skulle "bli besatta av reklamfilmer under jullovet", så ska ta och kolla på mkt reklam -.- .. Fick sluta tidigare idag oxå =) Sköönt :D

Nä orkar inte skriva mer nu (a). Ska ta och ringa Babsan och kolla när jag ska komma till henne. Lucia idag (a). Ajja, bara kronan passar idag så är det helt okej =). Sista lussetåget för iår oxå. Trevligt.
Ajja // Kramar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0