Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Julmusik

Hemma nu efter att ha lussat i Vinbergs Byggdegård. Stackars Emma som var Lucia idag, fick ont i huvudet av kronan :'( Och jag ska ha den kronan på tisdag.
Kronan är gammal och borde bytas ut(!) Jag fick iaf testat den nu innan jag stack hem så att det skulle passa tills jag ska använda den. Snälla Berit hjälpte mig =) Tack.

Innan jag åkte och lussade så satt jag och kollade på tv. Såg att Kajsa Kavat var på tv så jag satt och kollade på den. Tyvärr så var det inte från början men det gör inte så mkt =) Har alltid tyckt den har vart fin. Fin på sitt sätt om ni vet vad jag menar .. ? Fast det finns så många "julbarn sagor", eller vad man kan kalla dom, som går på tv som är fina. Men även om jag tycker så kanske inte ni gör det, men sak samma säger jag då, för alla har sin egna smak och tycker inte likadant som någon annan. Jag säger bara det jag tycker och tänker just nu och sen får ni tycka vad ni vill :P

Nu har jag inte så mkt att göra idag. Så jag kanske ska ta och baka mina pepparkakor som jag tänkt göra för en vecka sedan. Om jag börjar så fort det är undandukat där nere (har precis ätit) så kanske jag kan ta mig ann degen :P
Sen ska jag se om jag hinner kolla på Harry Potter och hemlighetens kammare när den går vid sjutiden. Annars spelar mamma in den så det spelar ingen roll om jag missar den ^^ Eller så snor jag Nissans xD. Nä ska skona henne =) 

.... Och apråpå ingenting; Tack Micheal James för igår =) Hade mkt trevligt ska du veta =). ..

Christer Sjögren's gamla julskiva Ett julkort från förr ljuder än en gång ut från min cdspelares högtalare. Snart får man byta skiva till en annan av hans julskivor (När ljusen ska tändas därhemma). Eftersom jag har brist på julskivor så brukar Christer Sjögren få vara den som sjunger julsånger för mig. Ibland händer det faktiskt att jag tar och sätter i Peaches. Men det händer inte lika ofta. Visst jag kan ju ladda ner julmusik oxå om jag tröttnar på låtarna jag har hemma. Men det orkar jag inte (a).

Här kommer en låt som jag nyligen hittade på youtube. Kanske inte själva låten men själva "personerna" eller vad man ska kalla dem.
Mina damer och herrar, jag presnterar Lonney Tune med låten Jingle Bells. Sjung gärna med därhemma och skapa lite julstämning =).

//Kramar =)

Kommentarer
Postat av: Michael James

Åh, tack sj :)

2008-12-13 @ 16:21:37
URL: http://metrobloggen.se/Nextshakespeare
Postat av: Nissan

Hihi! Ja,mor är både snäll och galen!!

Det är helt lugnt om du lånar filmer av mig! Jag har ju lånat av dig :D ! Lite film delning har aldrig skadat någon..... :D Kram Nissan

2008-12-13 @ 23:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0