Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Stuff

Idag har det inte hänt så speciellt mkt. Skola och kollat på när tjejerna tränat. Riktigt duktiga x).

Iaf. Okej, skolan. Fösta timmen var kinesiska. Helt okej. Fick väl lära mig lite nya pinyin och tecken. Skojskoj.
Kom till datasalen uppe på media, men hann knappt logga in på bdb innan en lärare kom och sa till oss som satt där att hans elever snart skulle ha salen så han slängde ut oss. Mkt roligt. Inget att göra. Sticker ner till bibblan och kollar om jag hittar nån bra bok men det gör jag inte så sticker upp till Media igen och tar fram kinesiska böckerna igen. Fick gjort det mesta av läxan iaf. Stack och åt sen med Lovisa och Jossan.
Sen började rörlig bild. Hur tråkigt som helst hade ju inget att göra. Tog iaf fram mina dvd-skivor som jag tatt med hemifrån för att jag lovat mina två underbara vänner Annso och Nissan att ge dom en kopia av musikvideon. De förtjänar de då de faktiskt var med i videon! Efter det satte Janne mig i arbete. Gestalta en känsla.  Hm, nästan lätt är det. Det största problemet är att hitta en känsla vilket jag satt och funderade ut i en och en halv timme utan att komma på något. Eller aa en timme.. den sista halvtimmen orkade jag inte med mer. Sen kollade jag på Jeppes och Mattias video. förlåt om jag säger detta men den videon var seröst hur knäpp/knasig som helst och bara för det så var det skit rolig XD Som vi skrattade. Den blir säkert bättre när den är klar. Det var fortfarande grejer kvar att göra på den. Men det är iaf en video grundad på budordet: Du skall ikke stjäla och hade en liten svag touch av Sallads finger (så Nissan, du bör inte se den XD) Iaf stack hem efter det.

Kom hem och då hände det inte mkt. Stack till träningen vid femsnåret och blev typ påhoppad av några personer iaf. Trevligt att träffa alla igen. Saknat. Jag och Gözde satt och kollade på. Mot slutet tröttnade jag och började öva kast jag med (de andra höll på). Sen hände la inte så mkt mer. Stack hem.

Och väl hemma så kollade jag upp när den fjärde boken av Stephenie Meyer's bokserie Twilight skulle komma ut på svenska. Kan meddela att Så länge vi båda andas kommer ut i mars 2009.  När jag ändå var på den sidan så kollade jag lite på länkar som jag fann längre ner (wikipedia) och gissa vad. Blev riktigt snopen. Det finns en sida som heter bokhora.se. Jag vet inte om ni redan visste om det men det gjorde inte jag. Vem kan hitta på en sån hemsida?! Jag menar, jag har säkert inte nått emot själva innehållet (klicka aldrig på länken, men den skulle leda till en presentation av "så länge vi andas") men jag menar webb-titeln bokhora det kallar jag lite trakasseri ! Eller ?

Mer har inte hänt idag. Jag fick tag på Nissan som jag inte snackat med på flera dag. Försökt få tag på henne men det har inte gått. Anledningen var tydligen att hennes mobil är död och hon kan inte ladda den för att laddaren är sönder. Bra att veta. Då slipper jag gå runt och undra om trollen har tagit henne eller nått.

Om 19 dagar är det julafton :D Urs, tiden går så fort jag måste hinna köpa julklappar till de jag inte köpt till ännu! Det är bara pappa och Nissan som är klara. Jag har till kusinerna, Marika, mamma, Anna kanske, Olle, Olof, Ajjeh, Emma och några till antar jag som jag ska skaffa klappar till. Vet inte vad de vill ha bara :/ Ska försöka gräva mig lite och se vad jag kan klämma fram ur dem ;).

Nu orkar jag inte skriva mera.. ska ta och öva lite till på min lilla dans och skriva upp vad jag har för rörelser så att jag kommer ihåg dem till på söndag då jag ska träna ännu mer så jag kan den till på måndag. Det kommer att gå skit rent ut sagt.
Nä ha det så gödde / Kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0