Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Min Torsdag

Idag var jag tillbaka i skolan. Men jag har typ inte gjort något för det.
Först så var jag inte med på idrotten - vi fick sovmorgon idag bara för att vi inte skulle ha en "vanlig" idrottslekton utan våran klass och två-tre andra klasser hade friskis och svettis. Från min klass så satt jag Sofie J och Jonathan och kollade på. Min anledning var att jag inte är helt fullt frisk ännu. Såg rätt kul ut när de virrade runt där och försökte göra sitt bästa x). Nästa lektion var mediekommunikation och vi hade blivit indelade i grupper i tisdags och de grupperna hade vart i stan och gjort någon undersökning. Jag hade visst kommit med Tilde och Emilie ett par goa tjejer =). De var redan klara - trodde de - men Kalle sa att vår vanliga lärare Antia ville ha mer än det gamla vanliga. Så vi stack ner till Kicks (igen) och frågade ut dem om de trendigaste, oträndigaste, dyraste och billigaste herrdofterna som fanns där. Det gick bra tycker jag. Vi kom tillbaka till Media och satt och pratade med Michelle. Mycket trevligt samtal x).

Jag kom hem och mådde inte bra. Mådde illa igen när jag kom halvvägs till skolan men jag stack dit ändå. Orkar inte missa mer än vad jag gjort. Iaf kom hem och vet inte riktigt vad jag gjort.. men jag kollade iaf på halva Smallville, sen somnade jag och sov i några timmar. Vrf? Tycker jag har sovt mkt de senaste dagarna xP. Ajja det var skönt iaf.

Imorgon planerar jag att vara social och sticka till träningen.. Bara för att kolla på men ändå :P Saknar tjejerna där borta =) Sen ska pappa leta upp (någon gång snart) skateborden som han hittade på ett jobb för några år sedan - jippi :D ^^

Måste bara säga en sak till Nissan så jag hoppas att hon läser detta; Krya på dig tjejen!!!!

// Ha det så bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0